SWEET OPPARR
ABOUT LINKIES TUTOBIES FLAVORS FOLLOW HOME


kimkirah. 22. malaysian. uum student.










© Skin & header by eyka. original from Atiqah Jaidin. thanks to wana & ayuni for the navigation. Do tell me if I do not credit yours. *peace*
Sesungguhnya aku...
Saturday, 7 December 2013 | 0 comment(s)

Alhamdulillah..
Terims kasih Ya Allah kerna masih membei aku peluang untuk menebus dosa-dosa ku yang menggunung..ampuni aku Ya Ghafur,,aku khilaf..

Ya Rahim,, banyak nye dosaku.. tak terkira..
Takutnya aku pada balasan-Mu ya Allah..
Ampuni aku Ya Rahman..

aku sangat jauh dari jalan-Mu
pandulah aku kembali pada jalan-Mu ya Allah..
aku takut andai aku tidak diberi peluang untuk bertaubat.
 T.T

Ummi,,angah rindu ummi..
ummi..angah tak suka tengok ummi nangis..angah benci tengok air mata kesedihan di mata ummi..
angah nak tengok air mata kegembiraan di mata ummi..angah nak ummi bangga ada anak macam angah..
angah minta maaf andai angah ada melukakan  hati ummi sepanjang 19 tahun angah hidup di Bumi Allah ini..
angah tahu ummi tak tunjukkan ummi risau kat kami,anak-anak ummi..
tapi angah tahu ummi risaukan kami..angah tak tahu nak cakap macam mana..
angah sayang ummi..

Along,abe long,,walaupun kalian jauh di bumi anbiya' kalian tetap angah rindu..

Akir..angah rindu akir..rindu nak dengar akir bobey(membebel)..
angah rindu nak dengar akir ucap.."angah,aku rindu mu,,"

Abe chik..angah rinduu sangat abe chik..rindu nak dengar abe chik gelak..
angah rindu nak cubit pipi abe chik..rindu senyuman abe chik..

Abah..angah rindu abah..tapi angah tak tahu nak cakap macam mana..
abah..angah bukan siapa-siapa nk judge abah macam tu..tapi sepanjang angah hidup..angah sedih abah buat macam ni kat ummi..abah..sedarlah tanggungjawab abah..kalau abah sanggup berubah..hati angah setia menunggu..abah maafkan angah sebab layan abah macam ni..sebab angah sangat terkilan dengan abah..
Angah menginginkan keluarga macam Ayah Chik..walaupun mereka biasa-biasa tapi mereka sentiasa bersama..bahkan solat jemaah tiap-tiap hari..
angah tak mampu nak buat semua tu sorang-sorang..angah rasa keseorangan..angah rasa angah je yang bersungguh..

Ya Allah..aku sangat merindui kelurgaku..sangat-sangat..
ya Allah,,macam mana harus aku merindui-Mu dan Pesuruh-Mu Nabi Muhammad s.a.w melebihi segalanya??
macam mana harus aku mendidik hati ku sendiri Ya Rahman..

aku tak pandai berkata-kata..
aku tak pandai meluahkan apa yang aku rasa..
tapi aku tahu..
Hanya Engkau yang mengetahui apa yang ku rasa..
Aku mohon Ya Rabb..
Ampuni aku..

dinihari..
oleh hambaMu..
di bumi Kachi..


*kirah post camni lepas baca blog Afaf Hakimah..one of my old friends..kirah cemburu sangat dengan Afaf..she have everything that a girl want..tapi kirah tahu tu rezeki dia..kirah tumpang gembira kawan.. T.T