Monday 26 August 2019

not on hiatus and soulmates

Assalamualaikum guys..

Wahh..its been like 3 years and a half Kim on hiatus..sorry guys (walaupun tahu sebenarnya tak de orang baca)..krikk krikk krikkk..

okay dah..so welcome backkkkk.. hahaha..rasa awkward la plak..lama dah tak updates any post..
sebenarnya rasa teramat happy sebab still ingat emel and password untuk blog ni..syukurrrr..alhamdulillah..

so updates on my life sekarang ni.. I'm unemployed.. (:
seriously rasa macam tak ada life la weyh..
a lot of things happened in my life.
nak citer satu-satu pun rasa dah malas weyh..

what should I share first?
Jodoh? okay..😃

So I'm turns 25 years old this 16th October.
and yeah..still single and happy with my life..
hahahaha..
so yeah😃

but since my uncle buat bunga untuk Kim mandi bunga alhamdulillah ada a fews yang take effort nak kenal..insyaAllah..but seorang Kim yang berusia 25 tahun ni seorang yang sangat noob kalau tanya pasal make a new relationship..😭😭

tahun ni sahaja kirah kenal about 3 men.. yes tigaaa.. dalam fasa kenal okay..tak de progress.. semua tu kenal less than 3 months..kenapaaaaaaa??!!!😨😣

yang memula kenal sebab katanya kakak bagi number from her friends yg supposed to be kerja sekali dengan Kim..
bila kenal-kenal..he doesn't even show his picture..what do you expect from that?
macam kenal dengan dinding laa..and now..tetiba hilang..can't be reach..

yang kedua is my uncle's friends..
okay yang ni no problems pun sebenarnya tapi it is a problem bila you can't tolerate with a few things..
bukan Kim nak memilih guys..tapiiii..si Dia is a divorcee..40+ years old..and I can feel the age gap..also..he stay at K.Krai which is agak jauh bagi Kim..(alasan je yang last tu)
sebab sebenarnya Kim ni dah biasa hidup kat Kota Bharu yang nak apa-apa semua boleh acces kat sini even line internet laju (macamlah kat K.Krai tak laju?!) 😜
so Kim cakap sorry la Kim tak nak kawan lebih dari kawan..and alhamdulillah he's okay..

and now the last..I met him at MSTG stand for Maahad Sains Tok Guru..
so I didn't know how to describe him..sometimes I thinks he's okay but sometimes I think that he didn't like me being clingy..
with him memang Kim rasa macam "okay now Kim..don't be selfish..just try okay..dia dah take first step to make you heart jump out of your body kot..dia dah ajak dating bagai..just try it.."

almost 3 months now..let's see if this relationship still go on or not..
LET'S SEE!

Kim rasa that's all for now.. let's make this blog more live yeah?? 
I promise to updates more on this blog..


next..sulaman tudung or working experience?











No comments:

Post a Comment